بسمه تعالی

                                                                                                                                                  
با عرض سلام خدمت تمامی عزیزانی که با نظر دهی خود منو یاری می کنن در بازسازی این وبلاگ
          با تشکر از لطف همتون
هدف ازتشکیل این وبلاگ این بود که بتوانیم با هم دردو دل کنیم و به مشکلات هم برسیم
                                         به کمکه خداوند انشالاه که همکاری خواهین کرد
                                                     با سپاسه فراوان

در باره استرس بخواهیم حرف بزنیم . استرس یا فشار روانی چیست؟