استرس
![]()
![]()
بسمه تعالی![]()
![]()
![]()
![]()
با عرض سلام خدمت تمامی عزیزانی که با نظر دهی خود منو یاری می کنن در بازسازی این وبلاگ
با تشکر از لطف همتون![]()
هدف ازتشکیل این وبلاگ این بود که بتوانیم با هم دردو دل کنیم و به مشکلات هم برسیم
به کمکه خداوند انشالاه که همکاری خواهین کرد
با سپاسه فراوان![]()
![]()
در باره استرس بخواهیم حرف بزنیم . استرس یا فشار روانی چیست؟
+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم دی ۱۳۸۵ ساعت 13:23 توسط رضا
|
مهربانا